maanantai 6. helmikuuta 2012

Uusia tuulia, vaiko vanhoja sanoja?

Vaikka meille annettaisiin koko avaruus
vain hetki kun sen saisin katoamaan
Vaikka maailma eteeni polvistuisi
sen vain saisin palamaan
ja huomenna
taas huomenna olen surullinen



Päätin avata Tupulle ihan oman blogin missä kerron siitä ja sen tekemisistä enemmän, ni nyt en tuhlaa sitten teidän ei heppaihmisten aikaa kun joudutte sietämään heppapostauksia tuolla normiblogissa :)

Mut pitemmittä puheitta, ajattelin kertoa tämän hetkisestä, hieman monimutkaisesta tilanteesta.

Tupu on ollut mulla nyt kohta 2½ vuotta. Siitä on tullu mulle todella tärkeä, ja ollaan opittu viimein luottamaan toisiimme täysillä. Mutta sitten tämä Tupun kirjallinen omistaja, on ongelmissa. Sillä ei riitä enää aika hoitaa tallia ja kolmea lasta.. Sillä on rahaongelmia, joten Tupu ja Late saavat "kenkää" aitomäestä.. Sandra lupautunu ottamaan Laten ylläpitoon joten sen tulevaisuus turvattu edes pariksi vuodeksi. Tupu taas... Tää pelkkä ajattelu saa mut itkemään..

Omien syiden (en ajatellut teille selittää) mä en halua antaa Tupua ylläpitoon, vuokralle tai myydä.. Mä en vaan voi. Joten nyt oon hankkinu työpaikan mediapexiltä. Mulla alkaa työt huomenna (ti) ja sen ja kesätöiden palkalla oon luvannu Tupulle, et vien sen mukanani.. Mä en anna sitä pois kenellekkään. Jos jotain on pakko tehdä niin myyntiin en pistä vaikka kuinka maksettaisiin. Tupun elämä on siis mun käsissä. Jos mä en sitä saa elätettyä, niin Tupu saa päättää elämänsä vielä onnellisena.. Jos myyntii sen pistäisin, ni 99% varmuudella kiertoon lähtisi..  Monia tallipaikkoja on ehdoteltu mutta ne on ollut liian kaukana, liian kalliita jne..

Nyt meillä olis yks paikka, mikä on meidän lähestulkoon ainoa toivomme.. Tallin nimeä en julki pistä ennenkuin mikään on varmaa.. Siellä Tupulla olis todella hyvät olot.. Se on talli missä on jopa suht sopiva hintatasokin laatuun nähden. Huomenna selviää enemmän sitten tallista, ja muutenkin olisiko Tupua mahdollista sinne ottaa.. Toki sen pitää odottaa muutama kuukausi, että kerkeän saada usemman kuun vuokran tilille. Mutta uskon että vihdoin meillä tärppäisi.. Kaikki Tupun kamathan on jo tavallaan "pakattu" tai siis kirjattu ylös ja helposti löydettävissä....


Mut sit myös vähän ilosempaa aihetta :)

Meillähän olis EHKÄ tulossa perjantaina 02.03. kisat messilässä, Jos siis saan jonkun meitä viemään :) Luokkia olen ajatellu et kokeiltais 60cm/70cm ja 80cm ;) Sen verran hyvin se on nyt hypänny kotona. Eihän sitä tiedä vaikka poni yllättäis mut todella ja jopa sijotuttais ;) Mut siitä sitte vähän lähempänä.. Tänää kävin kaupoilla ja ostin Tupulle aivan ihanan vaaleensinisen fleece-loimen ja mustia ponkkareita ku vanhat pääsee loppumaan.. Ja ne ostettuani päätin että nyt en osta enää mitään... Tupu saa pärjätä tolla loimi- ja tavara vuorella mikä sillä on :D

<3llä: Ida ja Tupu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti