tiistai 21. helmikuuta 2012

I love you I really do!

Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin meri ja tuuli
Jotka toisilleen luotuja on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin kyynel ja nauru
Joita elämä tulvillaan on.
Niin minä sinulle kuulun
Niinkuin vuoret ja niityt
Jotka maisemaan maalattu on.
Ja minä sinulle kuulun,
Läpi tulen ja jään,
Minä tulen ja luoksesi jään.



Moi :)
Ajattelin tulla kertomaan teille vaan superiloset uutiset! Elikkä, tästä päivästä 21.2.2012 olen maailman onnellisin ihminen! Tupu siirrettiin tänään minun nimiini. Joten Tupu on nyt siis minun!
Olen ollu ihan kikseissä nyt jo pitkään vaikka joku silti rajottaa ja sanoo "etten tule onnistumaan." Mutta en usko. Uskon että me pärjätään koska mä käyn töissä. Mun ei tarvi maksaa Tupusta mitään tallipaikkaa tai mitään. Kaikki on hyvin nyt<3

Tänään käytiin maastolenkillä Tupun ja Laten kanssa. Tupu meni kivasti vaikka oliki vähän energinen, ekoilla ravipätkillä laski tosi hyvin päätä ja kulki rentona. Laukassa tahto vähän innostua ja iski pään ryntäisiin ja mienas lähteä :D Mutta kuitenkin pääosin kulki ihan hyvin! Ja sit mentii semmosen pellon poikki ja ollaan edelleen ihan 200% varmoja että siellä kummittelee. Koska siel kuulu semmosia ihme ääniä ja sit niille ei löytyny mitään fiksua selitystä.. Onnistuttiin Tupun kanssa "uppoomaan" yhteen ojaan mutta mitään ei onneksi käynyt :)<3 Torstaina ois tarkotus taas hypellä niinkuin nyt ollaan joka torstai tehtykkin. Joten silloin saatte kuvia ja sen semmosta :)
ÖITÄÄ<3

<3llä: Ida & Tupu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti